Klachten
Heb je het gevoel dat je eerdere vraag of opmerking niet naar tevredenheid is afgehandeld? Of heb je een klacht over een van onze producten? Laat het ons dan weten, want jouw tevredenheid staat bij ons voorop. Jouw feedback helpt ons onze producten en dienstverlening te verbeteren.
Hoe dien je een klacht in?
Je kunt je klacht indienen door onderstaand mailformulier in te vullen. Na het indienen ontvang je direct een ontvangstbevestiging. We streven ernaar om je klacht binnen twee werkdagen inhoudelijk te beantwoorden.
Mocht het meer tijd kosten om je klacht volledig te onderzoeken, dan ontvang je binnen uiterlijk 14 dagen een uitgebreide reactie van ons.
Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Bij WeLoveCosmetics doen we er alles aan om jouw ervaring met onze producten en service zo positief mogelijk te maken. We waarderen je feedback en staan altijd klaar om je te helpen.